Aktualności
Branża marek własnych zjechała do Kielc! "Po tych targach nowych produktów przybędzie"
- Branżowe raporty ostatnich lat wskazują, że marki własne odgrywają i będą odgrywać kluczową rolę w strategiach zarówno sieci handlowych jak i producentów. Na silnie rozwiniętych rynkach europejskich, m.in. w Szwajcarii, Hiszpanii czy Wielkiej Brytanii, produkty marek własnych stanowią już niemal połowę sprzedaży w sieciach handlowych. W Polsce udział ten wynosi już 31%. Wszystko wskazuje na to, po naszych targach nowych marek własnych przybędzie - podkreślała wiceprezes Targów Kielce.
Bartłomiej Zapała, wiceprezydent Miasta Kielce podkreślił, że dla tej branży, jak i wielu innych Targi Kielce się zmieniają i unowocześniają. - Wiosną rozpocznie się budowa nowej hali, dzięki której powierzchnia wystawiennicza ośrodka wzrośnie do blisko 50 tysięcy metrów kwadratowych. Nowoczesna przestrzeń będzie służyła efektywnym rozmowom biznesowym.
Współorganizatorzy wydarzenia Marek Marzec, prezes Ewa-Bis, Michał Sadecki, prezes MSL Consulting oraz Marek Bielski, wydawca miesięcznika Rzeźnik Polski zaznaczali, że to będą dwa dni konkretnych rozmów, które zostaną przekute w biznesy.
Wokół produktów, które mogą wkrótce stać się marką własną i trafić do koszyka konsumenta toczą się wszystkie rozmowy w Targach Kielce. Targi Marek Własnych przyciągnęły profesjonalistów i liderów rynku z branży private label z Polski i 16 krajów. W tym gronie są producenci i dostawcy, kupcy z sieci handlowych, przedstawiciele restauracji, hoteli, hurtowni a także wybitni eksperci branży.
Jak zauważył Jakub Nogaj, menadżer projektu Targów Kielce: - Fundament naszego wydarzenia to oczywiście rozmowy, które mogą zostać przekute w biznesy. Oczekiwania przedstawicieli sieci handlowych zostaną spełnione dzięki wysokiej jakości i oryginalności ofert producentów z różnych stron świata. Taka baza prowadzi do tworzenia nowej oferty odpowiadającej najnowszym trendom konsumenckim.
Inspiracje uczestnicy wydarzenia czerpać będą także podczas Forum Marek Własnych, które Targi Kielce współorganizują z firmami Ewa-Bis i MSL Consulting. Udział wybitnych ekspertów branży gwarantuje, że prelekcje i dyskusje będą służyły tak cennej wymianie doświadczeń i zdobywaniu najbardziej oczekiwanej wiedzy.
Kolejnymi wydarzeniami związanymi z branżą handlu, które odbywają się dziś, są biznesowe spotkania organizowane przez miesięcznik Rzeźnik Polski. Po raz drugi podczas Targów Marek Własnych obecni są przedstawiciele branży mięsnej. Obrady Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz konkurs Smak Jakości przyczynią się do rozwoju tego sektora produkcji i handlu.
Targom towarzyszy także konferencja XPAND, podczas której zostanie podjęta kwestia współpracy pomiędzy firmami z krajów Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu a przedsiębiorstwami z Europy Środkowo – Wschodniej. Prelegenci odsłonią kulisy tworzenia biznesów pomiędzy tymi rynkami.
Targi Marek Własnych trwają 6 i 7 listopada. Wstęp na wydarzenie jest płatny - bilety można zakupić w kasach umieszczonych w hali 5 Targów Kielce.