20241106-FUTURE-LABELS-0386.JPG
Targi Marek Własnych trwają w środę i czwartek, 6 i 7 listopada w Targach Kielce.

Branża marek własnych zjechała do Kielc! "Po tych targach nowych produktów przybędzie"

06 listopada 2024
- Produkty prezentowane dziś i jutro przez blisko 90 wystawców z 14 krajów zainspirują do bardzo konkretnych rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, restauracji i hoteli. Wierzę, że te kontakty zaowocują w przyszłości nowymi produktami przyciągającymi konsumentów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes zarządu Targów Kielce w czasie uroczystości otwarcia wydarzenia.

- Branżowe raporty ostatnich lat wskazują, że marki własne odgrywają i będą odgrywać kluczową rolę w strategiach zarówno sieci handlowych jak i producentów. Na silnie rozwiniętych rynkach europejskich, m.in. w Szwajcarii, Hiszpanii czy Wielkiej Brytanii, produkty marek własnych stanowią już niemal połowę sprzedaży w sieciach handlowych. W Polsce udział ten wynosi już 31%. Wszystko wskazuje na to, po naszych targach nowych marek własnych przybędzie - podkreślała wiceprezes Targów Kielce. 

Bartłomiej Zapała, wiceprezydent Miasta Kielce podkreślił, że dla tej branży, jak i wielu innych Targi Kielce się zmieniają i unowocześniają. - Wiosną rozpocznie się budowa nowej hali, dzięki której powierzchnia wystawiennicza ośrodka wzrośnie do blisko 50 tysięcy metrów kwadratowych. Nowoczesna przestrzeń będzie służyła efektywnym rozmowom biznesowym. 

Współorganizatorzy wydarzenia Marek Marzec, prezes Ewa-Bis, Michał Sadecki, prezes MSL Consulting oraz Marek Bielski, wydawca miesięcznika Rzeźnik Polski zaznaczali, że to będą dwa dni konkretnych rozmów, które zostaną przekute w biznesy.  

 

Wokół produktów, które mogą wkrótce stać się marką własną i trafić do koszyka konsumenta toczą się wszystkie rozmowy w Targach Kielce. Targi Marek Własnych przyciągnęły profesjonalistów i liderów rynku z branży private label z Polski i 16 krajów. W tym gronie są producenci i dostawcy, kupcy z sieci handlowych, przedstawiciele restauracji, hoteli, hurtowni a także wybitni eksperci branży. 

Jak zauważył Jakub Nogaj, menadżer projektu Targów Kielce: - Fundament naszego wydarzenia to oczywiście rozmowy, które mogą zostać przekute w biznesy. Oczekiwania przedstawicieli sieci handlowych zostaną spełnione dzięki wysokiej jakości i oryginalności ofert producentów z różnych stron świata. Taka baza prowadzi do tworzenia nowej oferty odpowiadającej najnowszym trendom konsumenckim. 

Inspiracje uczestnicy wydarzenia czerpać będą także podczas Forum Marek Własnych, które Targi Kielce współorganizują z firmami Ewa-Bis i MSL Consulting. Udział wybitnych ekspertów branży gwarantuje, że prelekcje i dyskusje będą służyły tak cennej wymianie doświadczeń i zdobywaniu najbardziej oczekiwanej wiedzy.      

Kolejnymi wydarzeniami związanymi z branżą handlu, które odbywają się dziś, są biznesowe spotkania organizowane przez miesięcznik Rzeźnik Polski. Po raz drugi podczas Targów Marek Własnych obecni są przedstawiciele branży mięsnej. Obrady Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz konkurs Smak Jakości przyczynią się do rozwoju tego sektora produkcji i handlu.

Targom towarzyszy także konferencja XPAND, podczas której  zostanie podjęta kwestia współpracy pomiędzy firmami z krajów Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu a przedsiębiorstwami z Europy Środkowo – Wschodniej. Prelegenci odsłonią kulisy tworzenia biznesów pomiędzy tymi rynkami.

Targi Marek Własnych trwają 6 i 7 listopada. Wstęp na wydarzenie jest płatny - bilety można zakupić w kasach umieszczonych w hali 5 Targów Kielce. 

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.