Aktualności
Targi to skuteczne narzędzie marketingowe #ZyskajWięcej
Pandemia koronawirusa gwałtownie zatrzymała rozwój światowej gospodarki. Sytuacja epidemiologiczna znacznie wpłynęła przede wszystkim na możliwość tradycyjnego funkcjonowania większości firm i instytucji. Z trudną rzeczywistością zmierzyć musi się wiele podmiotów, których dotychczasową pozycję rynkową można było określić mianem mocno ugruntowanej:- Wprowadzone ograniczenia i obostrzenia wpłynęły nie tylko na bieżące warunki funkcjonowania firm i ich kondycję ekonomiczną, ale wytworzyły także istotną barierę dla bezpośredniej komunikacji i utrzymywania właściwych relacji ze swoimi partnerami handlowymi i biznesowymi – mówi Jacek Szczerba, współwłaściciel ENTERIO.
Również przed organizatorami wydarzeń o charakterze wystawienniczo-targowym stoi mnóstwo wyzwań, które oparte są przede wszystkim na sprostaniu oczekiwań wystawców i zwiedzających oraz tych, które związane są z opracowaniem skutecznych środków bezpieczeństwa:- Konieczność zoptymalizowania oraz zaproponowania nie tylko bezpiecznej ze względu na uwarunkowania i jednocześnie atrakcyjnej formuły swoich wydarzeń, ale w jeszcze większym stopniu otwartej na potrzeby wszystkich stron wynikających z pewnego rodzaju zmian w podejściu do sposobu ich organizacji i realizacji – dodaje Jacek Szczerba.
Udział w wydarzeniu branżowym o charakterze targowo-wystawienniczym to skuteczne narzędzie marketingowe, które umożliwia bezpośredni kontakt, poznanie nowości rynkowych, udział w spotkaniach b2b, wymianę doświadczeń z przedstawicielami branży, poznanie aktualnej sytuacji na rynku. Targi to także miejsce dynamicznej prezentacji maszyn, weryfikacji jakości poszczególnych komponentów. Tylu korzyści nie jesteśmy w stanie otrzymać w żadnym innym miejscu:- Każdy biznes to relacja między ludźmi. Bez relacji nie ma biznesu. Nie ma relacji bez spotkania twarzą w twarz. Nawet w maseczce. Bardzo chciałbym, by spotkanie w Kielcach mogło się odbyć. By nie stanęła przed organizatorami kolejna przeszkoda. Bardzo chciałbym móc spotkać swoich partnerów handlowych, swoich przyjaciół i znajomych. PLASTPOL w tym roku powinien się odbyć – określa Wojciech Filek, redaktor naczelny Kwartalnika Tworzywa www.tworzywa.pl
W programie Międzynarodowych Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Gumy nie zabraknie specjalistycznych konferencji połączonych z panelami dyskusyjnymi, podczas których zainteresowani będą mogli dowiedzieć się więcej o innowacyjnych metodach przetwórstwa tworzyw sztucznych, w tym produkcji form wtryskowych, optymalizacji procesu produkcyjnego. PLASTPOL to biznesowe spotkania, gdzie związani z branżą mogą odbyć wiele owocnych rozmów i rozszerzyć sieć swoich biznesowych kontaktów.
XXIV Międzynarodowe Targi Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Gumy PLASTPOL odbędą się od 6 do 9 października.
(AO)