Aktualności
TRANSEXPO czyli wszystko do autobusów
Zespół nadkola autobusowego składa się z dwóch detali: nadkola zewnętrznego oraz wewnętrznego, dla których dobrano dwie, różne technologie wytwórcze. Nadkole wewnętrzne, narażone na uderzenia, odpryski kamieni zostało wykonane w technologii wtrysku pDCPD. Tworzywo pDCPD cechuje się dużą elastycznością, udarnością i bardzo wysoką odpornością na uderzenia. Nadkole zewnętrzne, odpowiadające za estetykę i wygląd złożenia, wykonane zostało w technologii SMC. Technologia SMC cechuje się doskonałą jakością odwzorowania powierzchni – klasa powierzchni A, sztywnością oraz tolerancją wymiarową. Kombinacja obu technologii pozwoliła na znaczną redukcję kosztów całego złożenia, z jednoczesną poprawą jakości oraz właściwości mechanicznych. Naturalny kolor tworzywa pDCPD nadkola wewnętrznego niweluje koszt malowania elementu, dodając wysokie odczucia estetyczne. Koszt lakierowania redukuje się do malowania nadkola zewnętrznego, które ułatwione jest przez wysoką jakość powierzchni wyrobu SMC. Właśnie takie nadkola będzie prezentowała firma MOTOPLAST podczas tegorocznych Targów TRANSEXPO.
(UK)