Dziennikarze chcący wziąć udział w Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego chętnie korzystają z możliwości akredytacji online.
Choć do jubileuszowych targów obronnych pozostało jeszcze kilkanaście dni żurnaliści z całego świata już anonsują swój przyjazd. Do tej pory kwestionariuszna stronie Targów Kielce wypełniło już 115 przedstawicieli prasy z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Francji i Japonii. MSPO od 25 lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem mediów, artykuł o pierwszej edycji Salonu można było przeczytać w „The Financial Times”. Wysoka ranga targów zaowocowała objęciem patronatem medialnym TVP INFO tegorocznej edycji wydarzenia.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.