Aktualności
W Targach Kielce o budowaniu silnej marki i roli targów dla biznesu
Zagraniczni eksperci praktycy - z największych agencji reklamowych i mediów – będą dyskutować o tym od 11 do 12 października w Targach Kielce. Doradzą, pokażą przykłady ze świata, wymienią doświadczenia i poglądy oraz podzielą się nowatorskimi pomysłami.
Spotkanie poprowadzone zostanie w kilku wiodących blokach tematycznych.
- „Strach ma wielkie oczy” – czyli Partnerstwo Publiczno-Prywatne
- Nowatorskie metody realizacji zasady „Wyróżnij się albo zgiń!” - telewizyjne kanały tematyczne, reklama kinowa, internet, CSR i innowacyjność.
- Obsługa inwestorów i turystów - eksperci POT i PAIiIZ wskażą na główne wyzwania w roku Euro 2012.
- Targi jako skuteczne narzędzie komunikacji i pozyskiwania inwestorów oraz turystów.
Listę prelegentów zaproszonych do udziału w konferencji tworzą doświadczeni praktycy i specjaliści w dziedzinie marketingu miejsc. Poniżej ramowy program spotkania:
- Pierre-Paul Vander Sande, Chief International Operating Officer, France Télévisions Publicity - Wykorzystanie kanałów tematycznych do promocji za granicą.
- Michel Touchot, Managing Director, Euro RSCG Consulting France i Maciej Klaś, Senior Strategic Planner Euro RSCG Warszawa - Rozważna i ... odważna, czyli międzynarodowe oblicza marki terytorialnej.
- dr Michał Klepka, Kierownik Biura Innowacji, Urząd Marszałkowski Woj. Świętokrzyskiego – Innowacyjność i kształtowanie wizerunku nowoczesnej gospodarki w marketingu miejsc. Co, dla kogo i w jakim celu?
- Piotr Lutek, Prezes Synergia Sp. z o.o. - PPP - przekleństwo czy nadzieja.
- Magdalena Polańska, Client Service Director i Dagmara Iwaniak, International Marketing Manager, New Age Media - Magia wielkiego ekranu inaczej, czyli kino jako skuteczne medium reklamowe.
- Cezary Molski, Wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej i Adam Zaborowski, Pełnomocnik ds. UEFA EURO 2012, POT - Obsługa ruchu turystycznego w kontekście Euro 2012.
- Bożena Czaja, Wiceprezes PAIiIZ - Obsługa inwestorska, doświadczenia programu Polska Wschodnia.
- Anna Dmochowska, PR Manager & PM Green Papers, Antalis Poland - Papier w strategii CSR.
- Jacek Kowalczyk, Dyrektor Departamentu Promocji, Urząd Marszałkowski Woj. Świętokrzyskiego – „Świętokrzyskie czaruje” jako przykład kampanii promującej region.