Ponad 50 osób uczyło się, jak skutecznie komunikować markę własną
- 60 procent konsumentów decyduje się na zakup, bo opakowanie przyciągnęło ich uwagę – mówiła podczas Dorota Kałowska. ekspert zarządzania markami własnymi, która poprowadziła w Targach Kielce specjalne warsztaty opakowań.
- Opakowanie to narzędzie sprzedaży. Skuteczne musi spełniać funkcję promocyjną, logistyczną, ochronną oraz informacyjną i edukacyjną. Polski konsument oczekuje dziś, że producent będzie ułatwiał mu zadanie, na przykład poinformuje o składzie produktu oraz zadba, by opakowanie było łatwe w przechowywaniu, bezpieczne dla dzieci – mówiła ekspertka zarzadzania marką własną.
Warsztaty opakowań, w których wzięło udział 50 osób, odbywały się podczas FUTURE PRIVATE LABELS. To pierwsze w Polsce wydarzenie łączące targi producentów marek własnych, konferencję z ekspertami branży z kraju i zagranicy oraz warsztaty i konkurs opakowań sektora private labels. Polacy znają marki własne coraz lepiej - już 19 procent z konsumentów twierdzi, że nie ustępują jakością znanym produktom.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.