Kids-Time-134-.JPG

Wiedza o nadchodzących trendach na KIDS' TIME

24 lutego 2023
Pochodząca z Nowego Jorku ekspertka i specjalistka od zabawek Rayne Rice podzieliła się swoimi przewidywaniami na temat nadchodzących trendów w 2023 roku. Spotkanie miało miejsce podczas targów KIDS' TIME.

Nadchodzące trendy w branży zabawkarskiej można podzielić na cztery podgrupy - mówi Rayne Rice. Pierwszym jest trend odkrywania, powiązany z postpandemicznym rozprężeniem. - Ludzie chcą odkrywać świat, móc podróżować, zwiedzać, ale też poznawać i doświadczać nowych rzeczy. To poczucie już teraz przenosi się na wiele różnych sektorów gospodarki, w tym branżę zabawek. Popularnym stanie się więc wszystko, co pozwoli im wyjść z domu i zagłębiać się w różnego rodzaju aktywności, zwłaszcza, że dzieci są naturalnie bardzo ciekawskie. 

Drugim trendem są tzw. marki dla fanów, co łączy się ze wzrostem popularności na produkty licencjonowane. Wartościowe będą szczególnie zabawki i akcesoria związane z markami, które są dobrze znane przez rodziców, marki wielowiekowe, które rodzice chcą pokazać swoim dzieciom. - Karty Pokemon obchodzą w tym roku 23 rocznicę. Z kolei Spiderman i Batman sięgają lat 50-tych. To są tego typu marki, które angażują ogromne społeczności fanów, a ludzie szczególnie silnie reagują na zaangażowanie i poczucie wspólnoty - mówi Rice.

Trzecim trendem są metaświaty. Przykładem popularnego wśród dzieci metaświata jest gra video Roblox, gdzie dzieci tworzą swoje własne scenariusze wydarzeń i wspólnie spędzają tam czas na aktywnościach. Korzystają na tym producenci realnych zabawek. Przykładem jest seria maskotek Squishmallows, które w Stanach Zjednoczonych zyskała rzeszę młodych fanów, głównie za sprawą obecności w grze Roblox. 

Czwartym trendem jest szeroko pojęta świadomość środowiskowa i ekologia. Trend ten objawia się jako zabawki stworzone z odnawialnych materiałów, m. in. drewna i bawełny, ale też z biodegradowalnych odpowiedników plastiku. Jest to też ponowne wykorzystanie plastikowych butelek do tworzenia pluszaków, czyli szeroko pojęty recycling.

 

 

Polecane aktualności
24 lutego 2023
Trzeciego dnia targów Kids' Time, na stoisku firmy Marko, podpisano umowę o kolejnych latach współpracy między dotychczasowym Partnerem Strategicznym targów Kids' Time, a Targami Kielce. Umowę parafowali właściciel firmy Marko Janusz Musioł i Prezes Targów Kielce Andrzej Mochoń.
24 lutego 2023
Możliwości, jakie daje producentom raport o rynku zabawek zaprezentował podczas targów  Kids’ Time w Kielcach Paweł Szmidt, menedżer ds. rozwoju rynkowego w firmie badawczej RMD Research. – Dane, które podajemy, nie stanowią żadnej estymacji, to suma sprzedaży towarów. Nie ma więc błędu oszacowania – podkreśla.
23 lutego 2023
Spotkania z przedstawicielami takich marek jak Mattel i ELC oraz porady od radców prawnych specjalizujących się w branży zabawek. Drugi dzień targów KIDS' TIME owocował w wiele wartościowych wydarzeń.
23 lutego 2023
Po raz pierwszy podczas Targów KIDS’ Time odbyła się Strefa Targowych Debiutów, w której zaprezentowało się 9 firm oferujących innowacyjne produkty z branży dziecięcej. Wśród debiutów pojawiły się m.in. nianie elektroniczne, zdalnie sterowane huśtawki, samopodgrzewająca się butelka, podnóżki do samochodu, edukacyjne gry planszowe oraz stroje do chrztu i komunii. Targi KDS’ Time potrwają jeszcze do piątku, 24 lutego.
23 lutego 2023
Przed nami kolejny dzień, który zapowiada się naprawdę interesująco. Dziś do głosu dojdą debiutanci, którzy pojawią się na Speech Arenie o godzinie 11.00. Później, jak zwykle, wiele interesujących prelekcji ekspertów.
22 lutego 2023
13. edycja targów branży zabawkarskiej KIDS’ TIME nie zawiodła, jeśli chodzi o merytoryczną wiedzę dotyczącą sektora zabawek.
22 lutego 2023
Nagrody KIDS’ TIME STAR to już tradycja. Co roku najlepsi producenci artykułów dla niemowląt czy starszych dzieci, wózków, fotelików, a także produktów dla rodziców walczą o nagrodę przyznawaną przez komisję konkursową złożoną z ekspertów.
22 lutego 2023
Zwycięzcy w konkursie „Zabawka Roku 2022” zostali nagrodzeni podczas XIII Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME w Targach Kielce. - Zabawki powinny trafiać w potrzeby dziecka, rozwijać zainteresowania, sprawiać radość, nie muszą być drogie - mówiła Magdalena Kordaszewska, organizator konkursu.