aktualnosci-czas-dziecka2011.jpg
W targach CZAS DZIECKA weźmie udział blisko 100 wystawców

Zabawki i artykuły dla matki i dziecka przez internet?

01 marca 2012
O branży już na targach CZAS DZIEKCA od 2 do 4 marca

O najważniejszych aktualnych trendach w branży zabawkarskiej, jej kondycji i e-handlu będą mieli możliwość porozmawiać jej przedstawiciele już w najbliższy weekend w Kielcach. w piątek w Targach Kielce rozpoczynają się z udziałem blisko 100 wystawców III Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA.

Zakupy przez internet cieszą się co raz większym zainteresowaniem. Pociąga to za sobą rosnąca ich ilość, jak również zwiększająca się rok rocznie ilość e-sklepów. Perspektywa rozwoju i dużego zarobku przekonuje nowych, zwłaszcza młodych przedsiębiorców by spróbować swoich sił w e-handlu ii otworzyć własny sklep internetowy. Badania rynku pokazują, że wiele osób inwestuje w biznes w sieci.

Według danych HBI Polska wynika, że do marca ubiegłego roku w Polsce zarejestrowanych było prawie 25 tys. e-firm, w tym około 11 tys. e-sklepów. w branży dziecięcej jednak pojawiła się stagnacja na rynku e-sklepów wynikająca ze spadku narodzin w ostatnich dwóch latach. Zainteresowani problematyką i możliwościami e-handlu będą mieli okazję wzięcia udziału w bezpłatnej konferencji „Nowoczesny handel w branży dziecięcej”. Odbędzie się ona w najbliższą sobotę, 3 marca 2012 r. Podczas konferencji będzie można zobaczyć prezentacje trzech ekspertów. Jako pierwszy zaprezentuje się Daniel Kotyras, który opowie o różnicach pomiędzy handlem tradycyjnym i internetowym, z których istnienia wielu sprzedawców nie zdaje sobie sprawy lub nie docenia ich wagi.

Dowiemy się m.in. jakie realne koszty ponoszą osoby decydujące się na e-commerce. Marek Górecki z firmy Divante, na podstawie analizy najnowszych światowych trendów, przedstawi możliwe scenariusze rozwoju handlu internetowego w branży dziecięcej. Wbrew pozorom to wiedza cenna nie tylko dla doświadczonych graczy. Początkujący mogą wiele zaoszczędzić dowiadując się, jakie rozwiązania już teraz są uważane za przestarzałe. Spotkanie zamknie prezentacja Pawła Szmidta z NPD Group. To jedyna firma badawcza monitorująca na bieżąco sprzedaż zabawek w Polsce i innych krajach europejskich. Gromadzone przez nią dane mają wielką wartość rynkową, a konferencja będzie jedną z niewielu szans, żeby zdobyć tego typu informacje nieodpłatnie.