pasztet-wedzony-maly-..jpg
Pasztet wędzony pakowany w formie typu flow-pack to flagowy produkt Zakładów Mięsnych Mielczarek.

Zakłady Mięsne Mielczarek wystawcą Targów Marek Własnych. Co zaproponują?

24 czerwca 2024
W gronie firm, które 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaproponują polskim i międzynarodowym sieciom handlowym produkty pod marki własne są Zakłady Mięsne Mielczarek.

Zakłady Mięsne Mielczarek to renomowana firma działająca na rynku mięsnym od 1977 roku. Specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości wyrobów mięsnych, takich jak kiełbasy, wędliny, szynki i boczek. Firma kładzie duży nacisk na tradycyjne receptury i najwyższe standardy jakości, co sprawia, że jej produkty cieszą się dużym uznaniem wśród klientów.

Podczas Targów Marek Własnych zaprezentuje m.in. pasztet wędzony pakowany w formie typu flow-pack oraz żeberka wolnogotowane. Pasztet wędzony to flagowy produkt Zakładów Mięsnych Mielczarek. Receptura oraz technologia jest stale doskonalona co czyni go wyjątkowym. Według opinii klientów wyróżnia się smakiem i jakością. Z koeli żeberka wolnogotowane to produkt innowacyjny, gdyż jest on poddawany odpowiedniej obróbce termicznej, co pozwala na przedłużenie trwałości. Dzięki nowoczesnej technologii żeberka mogą być przechowywane poza ladą chłodniczą. Benefity dla klienta oraz producenta: termin przydatności do spożycia wynoszący 10 miesięcy, brak konieczności przechowywania w warunkach chłodniczych, szybkość przygotowania ok. 5 min.

 

 

Oferty produktów pod marki własne 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce poznają przedstawiciele dużych sieci handlowych. Już podczas ubiegłorocznej edycji udział w wydarzeniu 2024 deklarowało około 40 przedstawicieli sieci handlowych, w tym bliskowschodniego Lulu Group International, europejskich Intermarché, Bricomarché i Auchan, oraz działających na polskim rynku sieci Stokrotka, Chorten i Gram Market. Do Strefy Kupieckiej zgłosili się już specjaliści m.in. z sieci Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Społem – COOP i Grupy Eurocash. Przedstawiciele kolejnych dołączają. 

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce, pierwszego dnia odbędzie Forum Marek Własnych, otwarte dla wszystkich uczestników targów. Szczegóły wydarzeń na targikielce.pl/future-private-labels

Jednocześnie będą trwały kontraktacje dla firm z Północnej Afryki i Europy Środkowo - Wschodniej Xpand. 

/MŚ/

Polecane aktualności
20 czerwca 2024
O znaczeniu Forum Marek Własnych, które 6 listopada 2024 odbędzie się w Targach Kielce i trendach w tej branży rozmawiamy z współorganizatorem wydarzenia Markiem  Marcem, prezesem spółki Ewa-Bis, jednego z największych polskich eksporterów warzyw i mrożonek. Przedsiębiorca jest także cenionym specjalistą sektora handlowego. Bilety na Forum już są dostępne.
19 czerwca 2024
AleBrowar to polski browar rzemieślniczy, który zmienia rynek piwa kraftowego. Fachowcy z pasją tworzą unikalne i wysokiej jakości piwa, które wyróżniają się intensywnymi smakami i aromatami. Produkty, nie tylko piwa, zaprezentują podczas Targów Marek Własnych, 6 i 7 listopada 2024.
19 czerwca 2024
Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły.
18 czerwca 2024
Przedstawiciele Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Społem – COOP, Eurocash zapowiadają udział w Targach Marek Własnych 6 i 7 listopada w Targach Kielce.
17 czerwca 2024
Marki własne odnotowują niespotykany dotąd wzrost w sektorze detalicznym, osiągając nowe rekordy sprzedaży i umacniając swoją pozycję na rynku globalnym - wynika z najnowszego raportu Private Label Manufacturers Association (PLMA) za 2024 rok.
29 maja 2024
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, już powinny zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
26 kwietnia 2024
Marki własne zyskują coraz większe uznanie wśród polskich konsumentów, co wynika z raportu BehaviourChange opracowanego przez Consumer Panel Services GfK. Marki własne zwiększyły swój udział rynkowy o 1,3 pkt proc. w 2023 r., osiągając już 22,6%.
05 kwietnia 2024
Jednej z najbardziej perspektywicznych imprez targowych nadchodzących lat Targom Marek Własnych już tej jesieni towarzyszyć będzie wydarzenie o roboczej nazwie ,,XPand from MENA to CEE”.