SLAVIC B2BEAUTY (28-29.05.2025)
Międzynarodowe Targi Beauty
O wydarzeniu
Slavic B2Beauty – Międzynarodowe Targi Beauty
Slavic B2Beauty to najszybciej rozwijające się wydarzenie kosmetyczne w Polsce, które łączy producentów kosmetyków i farmaceutyków z kupcami z całego świata. Te międzynarodowe targi stwarzają niepowtarzalną okazję do nawiązania współpracy biznesowej, a ich główny cel to kontraktacja.
W ostatniej edycji Slavic B2Beauty wzięli udział przedstawiciele branży kosmetycznej z 24 krajów, co zaowocowało ponad 1000 spotkaniami biznesowymi. Polski rynek reprezentowali tacy producenci jak Inglot, Dr Irena Eris, Eveline. Slavic B2Beauty to jedyne wydarzenie tego typu w Polsce, skierowane do decydentów branżowych, umożliwiające wejście na nowe rynki i nawiązanie długoterminowych kontaktów.
- Pielęgnacja skóry, włosów i ciała
- Kosmetyki naturalne i organiczne
- Dermokosmetyki, suplementy, farmaceutyki
- Makijaż i kosmetyki kolorowe
- Produkty do pielęgnacji paznokci
- Perfumy i akcesoria
- Opakowania, surowce, produkcja kontraktowa
- Wyposażenie salonów kosmetycznych
- Artykuły higieniczne
- Detergenty i środki czystości
- Producenci kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych
- Producenci akcesoriów i urządzeń kosmetycznych
- Producenci środków czystości
- Producenci środków higieny osobistej
- Producenci farmaceutyków i suplementów
Profil Zwiedzających:
- Dystrybutorzy, importerzy, handlowcy
- Sieci drogeryjne i handlowe
- Sklepy on-line, hurtownie
- Salony kosmetyczne, fryzjerskie
- Sieci apteczne i perfumerie
Polski rynek kosmetyczny to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Europie, oferujący ogromny potencjał wzrostu zarówno dla lokalnych, jak i zagranicznych firm. Od 2014 roku rynek ten wzrósł o 75,3%, co czyni Polskę kluczowym miejscem dla globalnych producentów i marek kosmetycznych. Co więcej, rynek kosmetyczny w Polsce osiągnął wartość ponad 4 miliardów euro i ma prognozy dalszego wzrostu, szczególnie w sektorze kosmetyków naturalnych, organicznych oraz produktów premium.
W Polsce swoje fabryki mają międzynarodowe giganty kosmetyczne, takie jak Beiersdorf, L’Oréal, Colgate-Palmolive, Oriflame i Avon. Polski rynek oferuje przyjazne środowisko dla producentów oraz szerokie możliwości rozwoju, zwłaszcza dla firm zainteresowanych wejściem na rynki Europy Środkowo-Wschodniej i Zachodniej.
Dlaczego warto wziąć udział w Slavic B2Beauty?
- Zdobędziesz nowe kontakty – bezpośrednie spotkania z kupcami i dystrybutorami.
- Zwiększysz rozpoznawalność marki – promuj swoje produkty na szerokim forum międzynarodowym.
- Zdobędziesz nowych dystrybutorów – dostęp do szerokiej sieci sprzedaży w Polsce i za granicą.
- Spotkasz się twarzą w twarz z osobami decyzyjnymi – efektywne rozmowy z partnerami biznesowymi.
Unikalne produkty ze Slavic B2Beauty na nowe rynki
Podczas Slavic B2Beauty wystawcy nawiązali współprace z przedsiębiorstwami z Kirgistanu, Kazachstanu, Algierii i Izraela, które zaowocowały kontraktami.
- Kenia, Kirgistan i Gruzja to dziś dla nas nowe rynki docelowe. Przedsiębiorcy z tych krajów byli na naszym stoisku, interesowali się perfumami i kremami. Relacje zapowiadają się obiecująco - mówiła Elżbieta Oleksiewicz-Pilucik, export manager z polskiej firmy Miraculum.
Wielu z kupców obecnych podczas ostatniego wydarzenia również podkreślało satysfakcję z przeprowadzonych rozmów. Jak zaznaczali, można przeprowadzić wiele spotkań, a jedno z nich okaże się tym rozwojowym. – Po udziale w kontraktacjach wprowadzam nowy produkt do oferty mojej firmy. Warto przyjechać po ten jeden unikalny produkt – mówi Asher Cohen, importer profesjonalnych linii kosmetyków z Izraela, reprezentant firmy Proshop.
Międzynarodowa współpraca w Targach Kielce
Co się nie zmienia to międzynarodowy charakter wydarzenia, nad którym pracuje sztab specjalistów. Zaangażowani są eksperci z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Dzięki ich pracy w ostatniej edycji wzięło udział kilkudziesięciu kupców z Azji, Europy i Afryki. W czasie kontraktacji przeprowadzili prelekcje, podczas których szczegółowo omówili rynki Singapuru, Chin i Indii. Dyskutowali, jak producenci powinni się przygotować do zaistnienia na półkach sklepowych w tych krajach i jak sprzedawać za pośrednictwem internetu. Specjaliści z PAIH w różnych krajach świata poszukują przedsiębiorców i przedstawiają im możliwości nawiązania współpracy z firmami w Polsce. Można się spodziewać więc, że trzecia edycja Slavic B2Beauty będzie równie międzynarodowa jak dwie poprzednie.