Kolejny dzień merytorycznych prezentacji Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka kontynuował tematykę trendów i innowacji.
Strefa Debiutów otworzyła drugi dzień Business Forum na targach Kids’ Time. Przestrzeń stworzona została z myślą o tych wystawcach, którzy po raz pierwszy prezentują ofertę swoich produktów podczas targów Kids’ Time. – Już pierwszego dnia podpisaliśmy umowę na dystrybucję naszych produktów m.in. w Mołdawii – mówi Iryna Artemchuk z firmy Nena Bebe.
Wzajemna promocja, współorganizacja targów w Polsce i Katarze oraz organizacja misji handlowych producentów oraz kupców z Polski i Państwa Katar – to najważniejsze założenia umowy pomiędzy Targami Kielce SA i grupą Dar Al-Sharq, wiodącym konglomeratem wystawienniczo-medialnym w regionie Zatoki Perskiej. Podpisy na dokumencie złożyli w środę, 21 lutego prezes kieleckiego ośrodka dr Andrzej Mochoń oraz reprezentant Dar Al-Sharq, dyrektor zarządzający Eizeldin Abdelrahman.
Konkurs Zabawka Roku oraz branżowe prelekcje od polskich i zagranicznych ekspertów na scenie głównej Targów Kids’ Time! Uznane w branży autorytety dzielili się wiedzą m.in. na temat analizy rynku zabawek, trendów w sektorze artykułów dziecięcych, czy kwestii prawnych.
Pierwszego dnia 14-tych, Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME odbyła się gala wręczenia nagród. Oprócz wyróżnień za najlepsze produkty KIDS’ Time Star, w trakcie spotkania wręczono nagrody branży dziecięcej oraz Top Design. Targi potrwają do piątku, 23 lutego.
– Na największych w tej części Europy targach dla sektora dziecięcego, Kids’ Time, ofertę zaprezentuje blisko 300 firm z 12 krajów. Przez trzy dni odbędzie się tu wiele premier produktowych i ciekawych prelekcji branżowych ekspertów – zapowiada rozpoczynające się już po raz 14. wydarzenie, prezes Targów Kielce dr Andrzej Mochoń.
Zapraszamy na spotkania B2B branży dziecięcej do @Targi Kielce. Blisko 300 firm z 12 krajów świata będzie prezentować swoje najlepsze produkty. Podczas Targów Kids' Time nie możecie przegapić Business Forum, które będzie doskonałą okazją do zapoznania się z nowymi trendami i innowacjami w branży, Strefy Debiutów, w której zaprezentują się nowe firmy, czy Strefy Licencji.
Narysuj swoją grę na kartce papieru i uruchom ją na telefonie lub tablecie w kilka sekund. Za najlepsze projekty firma wręczy nagrody, a każdy uczestnik otrzyma próbną licencję Pixicade za darmo.
Firma MARIO z dwudziestoletnim doświadczeniem, jest importerem i dystrybutorem wyjątkowych hiszpańskich lalek, wózków i akcesoriów. Współpracuje z największymi i najlepszymi hiszpańskimi producentami zabawek, takimi jak: Paola Reina i Antonio Juan.
Zapraszamy na stoisko Maltex, gdzie każdy detal naszych produktów opowiada historię innowacji i radości! Z ponad 30-letnim doświadczeniem w przetwórstwie tworzyw sztucznych, Maltex konsekwentnie realizuje misję tworzenia produktów dla dzieci, które nie tylko odpowiadają na potrzeby, lecz przede wszystkim pobudzają kreatywność i radość.
Firma Angre zajmuje się dystrybucją wysokiej jakości artykułów dziecięcych i niemowlęcych, działa w branży dzieciecej i rowerowej oferując w Polsce produkty takich marek jak: Bobike, BoJungle, Dantoy, Dooky, Joueco, Luma, Druppies, Kidzroom, Pret, Titanium Baby, Luco Toys, Urban Kanga, MINIA, Newlooxs oraz najnowsza marka Vanilla Copenhagen, której premiera odbędzie się na targach KIDS TIME.
Firma Artyk powstała w 1989 r. i od tego czasu przekształciła się z niewielkiej, kilkuosobowej spółki w jedną z największych hurtowni zabawek w Polsce. Obecnie jest jednym z wiodących importerów zabawek w kraju. Dzięki wieloletnim staraniom, wypracowała sobie mocną pozycję na rynku.
Przez pół wieku firma wyprodukowała około 3,8 miliarda figurek, wprowadziła na rynek niezliczone zestawy do zabawy i przyniosła wiele radości dzieciom na całym świecie. 50-lecie świętuje w wielkim stylu, z rocznicowymi produktami, spektakularnymi kooperacjami oraz wieloma kampaniami zaplanowanymi na cały rok.
Baby Design Group to zespół specjalistów, ale przede wszystkim rodziców, który od ponad 30 lat z pasją tworzy wózki i produkty dla dzieci. I właśnie to piękne i osobiste doświadczenie dało początek marce Espiro.
Specjalnie z myślą o tych wystawcach, którzy do tej pory nie uczestniczyli w targach branży dziecięcej, stworzyliśmy specjalną przestrzeń. W środę 21 lutego, od godziny 14.15 do 14.45 oraz w czwartek 22 lutego od 11.00 do 11.30 na Speech Arenie w hali E, debiutanci będą mieli czas, aby zaprezentować swoje firmy i marki szerszemu gronu odbiorców.
Podczas tegorocznej edycji targów KIDS’ TIME Muuvo zaprezentuje najnowszy model Quick BOHO, w którym swoboda jasnych barw i przyjemnych w dotyku materiałów łączy się z niepowtarzalną funkcjonalnością wózka, tworząc idealne połączenie. Inspiracją przy projektowaniu stał się Styl Boho od wielu lat wpisujący się w aktualne trendy aranżacji wnętrz i w modzie.
Prelekcję dotyczącą zakresu wymagań bezpieczeństwa wprowadzanych na rynek wyrobów oraz badań laboratoryjnych potwierdzających ich spełnienie zaprezentuje Beata Grynkiewicz-Bylina z Instytutu Techniki Górniczej Komag.
Polski producentem od ponad piętnastu lat tworzy produkty, które wnoszą w życie małych klientów radość, pobudzają ich kreatywność i są w pełni bezpieczne dla ich zdrowia. A wszystko zaczęło się w 2009 roku od wyjątkowego płynu do dużych baniek mydlanych, którego pierwsze litry powstały w małym, domowym laboratorium. Skuteczność jego właściwości oraz wytrzymałość i okazałe rozmiary powstałych baniek docenili nawet najlepsi, światowi twórcy bańkowych pokazów.
Najnowsza kolekcja szkolna zachwyca nie tylko nowoczesną szatą graficzną. Materiał, z którego jest uszyta, odznacza się odblaskowym wzorem, ujawniającym się w blasku świateł i sprawia, że dziecko samodzielnie wracające ze szkoły jest zdecydowanie lepiej widoczne.
Odpowiedzi na to pytanie udzieli Sebastian Horoszko CEO Zaufane.pl Misją firmy jest dostarczenie firmom B2B i B2C usługi szybkiego i efektywnego pozyskiwania, a także prezentowania opinii klientów o firmie i produktach, dzięki czemu wzmacniają one swoją markę i budują zaufanie do swoich usług i produktów.
Stawscy to założona w 1989 roku rodzinna firma z siedzibą w Gdańsku. Z wielkim oddaniem zajmuje się tworzeniem, importem i dystrybucją maskotek, magnesów, zabawek, pamiątek, artykułów dekoracyjnych oraz własnych unikalnych projektów na terenie całej Polski i krajów sąsiadujących. Specjalizuje się również w projektowaniu indywidualnych wzorów dla klientów. Ich ofertę będzie można zobaczyć przez trzy dni targów Kids’ Time już 21-23 lutego.
Właściciel marki Szkrab Wita jest pasjonatem polskich wózków dziecięcych. W swojej prelekcji opowie o aktualnej sytuacji na polskim rynku wtórnym wózków dziecięcych.
Rodzinna firma INES Agnieszka Winkel powstała w 2022 roku, bazująca na wieloletnim doświadczeniu, wiedzy i umiejętności w sprzedaży na rynku produktów dla dzieci. Jako wiodący dystrybutor renomowanych marek, takich jak Aeromoov i Joybi, oferuje produkty, które łączą bezpieczeństwo, funkcjonalność i styl. Ich własne marki, Ines&John i Magic Travel, to dowód na determinację w tworzeniu produktów, które uczynią życie rodziców łatwiejszym i bardziej radosnym.
Odpowiedzi na to pytanie udzieli Oskar Hertman, założyciel oraz CEO firmy Pirk Spark. Jedna z najprężniej działających agencji specjalizujących się w obsłudze kont Allegro, wyróżniona została m.in. certyfikatem Allegro Ads Partner+.
Firma stawia na prawidłowy rozwój dziecka, a także na to, co pozytywne, związane z bliskością, przyjaźnią, zabawą i edukacją. Jest to marka, która wspiera rodziców poprzez dostarczenie im mądrych i bezpiecznych zabawek, stymulujących rozwój ich dzieci.
MJM Vi-GGa-Mi to polski producent obuwia tekstylnego dla dzieci z ponad 30 letnim doświadczeniem. Firma z największą starannością dba o każdy element konstrukcji obuwia, by zapewnić dzieciom bezpieczeństwo użytkowania i wygodę chodzenia.
Jeśli interesuje Was wiedza dotycząca rynku zabawek w Polsce to, obecny podczas najbliższej edycji wydarzenia, Paweł Szmidt Business Development Manager z RMD Research przedstawi najnowsze dane i aktualny obraz tego sektora. Spotkanie odbędzie się w ramach Business Forum drugiego dnia targów Kids’ Time.
Marioinex to dynamicznie rozwijająca się firma, która od lat zajmuje się produkcją wysokiej jakości zabawek edukacyjnych. Ich produkty są nie tylko źródłem radości dla dzieci, ale także narzędziem wspierającym ich rozwój intelektualny i motoryczny. Pełną ofertę zobaczycie już 21-23 lutego na targach Kids' Time.
Polska marka doceniana przez rodziców na całym świecie gwarantuje najwyższą jakość produktów i zawsze modny design. Wykazuje się szczególną troską o komfort najmłodszych użytkowników co sprawia, że zaufało jej tysiące mam.
W ramach tegorocznej edycji KIDS' TIME Fair we współpracy z BM - Brands Media LICENSING MAGAZINE zaplanowano panel ekspercki, który skupi się na kluczowej roli rynków Europy Wschodniej w efektywnej ochronie własności intelektualnej w branży dziecięcej.
Mommy Planner to Polski producent obecny na rynku od 2018 roku. Marka w swojej ofercie posiada pamiętniki, plannery, karty do zdjęć, notatniki ułatwiające życie całym rodzinom, książeczki prezentowe i wiele więcej.
Zapraszamy Was do zapoznania się z ofertą i odwiedzenia stoiska marki lionelo E-18 , która od ponad 10 lat tworzy szeroką gamę akcesoriów dziecięcych, takich jak wózki, foteliki samochodowe, krzesełka do karmienia, łóżeczka turystyczne, bujaczki, rowerki biegowe oraz wiele więcej. Produkty znane są nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie.
Czy myśleliście kiedyś o mebelkach dla dzieci, które nie tylko są praktyczne, ale także magiczne? Delsit przenosi nasze marzenia o idealnym pokoiku dziecięcym na wyższy poziom, oferując kolekcję, która zaskakuje lekkością i innowacyjnością.
Zegar tyka i odlicza dni do rozpoczęcia 14-ej edycji największych w tej części Europy targów branży dziecięcej. Te odbędą się już 21-23 lutego, ale tylko do poniedziałku, 5 lutego, możecie zgłaszać swoje produkty w konkursie o nagrodę Kids' Time Star. Przypominamy, ze od ostatniej edycji o statuetkę walczy większa niż dotychczas grupa artykułów dla dzieci i rodziców. Jeśli uważacie, że Wasz produkt zasługuje, by nagrodzić go gwiazdą Kids’ Time koniecznie zgłoście się do rywalizacji.
Już 21-23 lutego 2023 roku na stoisku firmy CzuCzu zaprezentowane zostaną oryginalne i innowacyjne nowości i bestsellery! Krakowskie wydawnictwo, założone przez rodziców z myślą o własnych dzieciach, od lat wyznacza trendy i pokazuje, czym jest dobra, edukacyjna zabawa.
W Petite&Mars wiedzą, że zostanie mamą i tatą to najwspanialsze doświadczenie w życiu. Aby pomóc rodzicom w pełni cieszyć się rodzicielstwem, firma oferuje starannie wybrane i wykonane z miłością produkty. Pracownicy firmy cieszą się z tego, że mogą wnieść radość do życia młodych rodziców, jednocześnie ułatwiając im wejście w nową życiową rolę. Aby mieli więcej czasu dla siebie i swoich dzieci!
Właśnie tego rodzaju asortymentu nie zabraknie podczas najbliższej edycji targów Kids’ Time już 21-23 lutego w Targach Kielce. Wśród setek firm pojawi się spore grono producentów mebli i wyposażenia pokoi dziecięcych. Warto być z nami, bo Kids’ Time odsłoni nowości i pokaże aktualne trendy w branży dziecięcej.
Krakowskie wydawnictwo AKSJOMAT to marka z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem na rynku, ugruntowana jako jedna z kluczowych instytucji wydających książki dla najmłodszych czytelników. Ich publikacje cieszą się uznaniem zarówno klientów, jak i krytyków – doceniane za wysoką jakość, pozytywne recenzje w mediach oraz entuzjastyczne reakcje samych dzieci.
Mepal, znana z funkcjonalności swoich produktów, zaprasza do swojego stoiska na targach Kids' Time, gdzie eksponować będzie fantastyczny asortyment dedykowany najmłodszym użytkownikom! Znajdziesz tam kolorowe lunchboxy, funkcjonalne butelki i wiele innych produktów, które z pewnością Cię zachwycą.
Od 1989 roku marka Zaffiro kreuje artykuły łączące funkcjonalność z atrakcyjnym wyglądem dla najmłodszych. Ich zespół od lat skupia się na wspieraniu świadomych rodziców, doceniających bliskość i więź z dzieckiem od pierwszych dni życia.
Orbico Toys, wiodący dystrybutor zabawek licencjonowanych i markowych obecny w ponad 10 krajach Europy zaprezentuje swoja ofertę produktów już 21-23 lutego podczas 14. edycji targów Kids' Time.
Dante to firma o głęboko zakorzenionej rodzinnej tradycji, której głównym celem jest dostarczanie wyjątkowych zabawek najwyższej jakości. Ich asortyment nie tylko zapewnia świetną zabawę, lecz także promuje edukacyjne wartości.
Program stworzony został przy okazji ostatniej edycji targów Kids’ Time specjalnie z myślą o ich wystawcach, tak aby produkty i oferta miały szansę dotrzeć do zagranicznych kupców i przedstawicieli branży. Ich obecność jest okazją dla wszystkich wystawców do nawiązania biznesowych kontaktów i relacji, które mogą przełożyć się na dalszą współpracę i ekspansję na zagraniczne rynki.
Neno, kierując się mottem "Inspirowane dziećmi, stworzone dla rodziców", promuje swoją filozofię poprzez gamę produktów dedykowanych dzieciom. Marka Neno odzwierciedla bezpośrednie skojarzenie z dzieckiem - prosto, autentycznie i miło.
Kids Concept, znany z różnorodnej gamy produktów dedykowanych dzieciom, zapowiada swoją obecność na tegorocznej edycji targów Kids' Time. Firma prezentować będzie bogaty wybór akcesoriów dla niemowląt, mebli dziecięcych, artykułów higienicznych oraz ubrań i zabawek dla najmłodszych.
HH Poland to twórca, producent i importer wyjątkowych zabawek, które cieszą się ogromną popularnością od ponad 25 lat. Znajdujące się w ich ofercie interaktywne, edukacyjne i ekologiczne produkty znalazły już swoje miejsce w niemal 80 milionach domów. To oznacza, że prawdopodobnie w każdym polskim gospodarstwie domowym można znaleźć przynajmniej dwie zabawki sygnowane logo HH Poland.
Firma specjalizuje się w hurtowej sprzedaży opakowań prezentowych i artykułów dekoracyjnych, oferując szeroką gamę produktów, w tym torebki prezentowe, opakowania prezentowe (m.in. flowerboxy), folię florystyczną, wypełniacze i papier do pakowania prezentów. Co warte podkreślenia, czas realizacji zamówienia to - 24 godziny! Odkryj kreatywność, jakość i nowoczesność w świecie prezentów razem z GiftTOP.
Kids’ Inspirations to uznana, dynamicznie rozwijająca się firma działająca w branży artykułów i zabawek dla dzieci. Ich specjalnością jest dystrybucja starannie wybranych, wysokiej jakości produktów, które gwarantują wartościową i bezpieczną zabawę, zapewniając przy tym rozwój zdolności manualnych, poznawczych i kształtujących poczucie estetyki dzieci.
Firma od 20 lat związana jest z rynkiem zabawek i zajmuje się stockową sprzedażą oraz dystrybucją licencjonowanych zabawek. Kiedy powstawała miał to być tylko biznes, ale szybko stała się całym życiem.
Przyszłoroczna edycja targów KIDS’ TIME zapowiada się naprawdę międzynarodowo. Swoją obecność zapowiedzieli już zagraniczni dziennikarze i eksperci. W najbliższej edycji swój udział potwierdzili m.in. goście z takich krajów jak: Norwegia, Włochy, Turcja, Szwecja, Wielka Brytania, Holandia czy Niemcy.
MoMi to marka stworzona po to, by móc odkrywać świat z Twoim dzieckiem bez żadnych przeszkód. MoMi wspiera Mamy i ich pociechy w każdym momencie Waszej wspólnej przygody! Firma dostarcza produkty, które są funkcjonalne, wygodne i bezpieczne!
Założona w 2015 roku włoska firma BM specjalizuje się w komunikacji biznesowej i jest wydawcą Licensing Magazine – drukowanego i cyfrowego magazynu docierającego to tysięcy czytelników każdego dnia. Dzięki współpracy z platformą BM i należących do niej witryn marka Targów Kids’ Time trafi do 70 tysięcy odbiorców odwiedzających portal i szukających w nim informacji każdego miesiąca.
Targi KIDS’ TIME to wydarzenie o ogromnym znaczeniu dla sektora branży dziecięcej, które odbędzie się w dniach 21-23 lutego 2024 roku w Targach Kielce. Czy jesteś gotowy na udział w spotkaniu z największymi graczami?
Dbając o naszych wystawców ekipa Kids’ Time ruszyła na podbój nowych rynków. Kalendarz imprez targowych dedykowanych branży dziecięcej tym razem zaprowadził Aldonę i Kasię do Rumunii, a dokładniej na Baby Boom Show w Bukareszcie.
Wśród tysięcy produktów dla dzieci i rodziców, jakie pojawią się od 21 do 23 lutego przyszłego roku w Targach Kielce, nie zabraknie szerokiej oferty wózków. Spacerowe, gondole, zestawy 2w1, wózki przekładane tył-przód, rok po roku, dostawki, a nawet elektryczne stanowić będą mocną pozycję zbliżających się targów Kids’ Time.
XIV edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME odbędzie się od 21 do 23 lutego 2024 roku. W czwartek, 22 czerwca w Sali Konferencyjnej Sigma zorganizowano spotkanie Rady Programowej, na którym omówiono najważniejsze tematy dotyczące przyszłorocznego wydarzenia.
Data przyszłorocznej edycji targów Kids’ Time dopiero została ogłoszona, ale przygotowania do niej wystartowały zaraz po zakończeniu tegorocznego spotkania branży dziecięcej. Wczoraj natomiast przedstawiciele Targów Kielce spotkali się w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych z partnerem merytorycznym, by porozmawiać na temat najbliższej edycji targów Kids’ Time i wzajemnej współpracy.