Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.
Dołącz do nas i rozwiń biznes w sektorze marek własnych. Future Private Labels to pierwsze w Polsce wydarzenie w 100% poświęcone markom własnym, łączące producentów, kupców, dystrybutorów i specjalistów ds. marki własnej z całego świata.
Źródło innowacji: Odkryj najnowsze trendy, innowacyjne produkty i rozwiązania dla marek własnych, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję.
Networking: Nawiąż cenne kontakty biznesowe z kluczowymi graczami na rynku marek własnych z Polski i zagranicy.
Merytoryczne Forum: Zdobądź wiedzę podczas Forum Marek Własnych, na którym znani eksperci branży omówią kluczowe wyzwania rynku i przedstawią skuteczne strategie rozwoju marek własnych.
Nagroda Future Private Label Award – wyróżnienie dla najbardziej innowacyjnych produktów.
100% uwagi poświęcone markom własnym. W przeciwieństwie do szerokoprofilowych targów, Future Private Labels dostarcza wyłącznie wartościowe kontakty i konkretne rozwiązania
Skuteczny networking
program Hosted Buyers umożliwia precyzyjne dopasowanie partnerów biznesowych i maksymalizację efektywności rozmów handlowych
Globalna perspektywa, lokalne know-how
międzynarodowy zasięg połączony z prezentacją regionalnych produktów i rozwiązań
Ekspercka wiedza i strategie sukcesu
praktyczne wskazówki od liderów branży, jak budować silne marki własne i skutecznie wchodzić na nowe rynki
📍 Dołącz do kluczowego wydarzenia sektora Private Label w Polsce! Nie przegap okazji do rozwoju swojego biznesu!
Eksperci z NielsenIQ w czasie kongresu Retail Trends 2025 zaznaczyli, że konsumenci dążąc do ograniczenia wydatków, wybierają marki własne i produkty w promocyjnych cenach. Dyskusja o wyzwaniach na rynku handlu będzie toczyła się także podczas VII edycji Targów Marek Własnych w Kielcach.
Przedsiębiorcy z Polski, Czech, Chin, Turcji już są w gronie wystawców Targów Marek Własnych, które odbędą się 22 i 23 października 2025. Kolejne firmy, które chcą zaprezentować produkty pod marki własne i nawiązać kontakty z przedstawicielami polskich i międzynarodowych sieci handlowych, także mogą rezerwować przestrzeń wystawienniczą w Targach Kielce.
Marki własne w Polsce rozwijają się dynamicznie, na półkach sklepowych przybywa produktów oferowanych pod brandem sieci handlowych. W którym kierunku ten trend zmierza i gdzie jest granica? – Debata moderowana przez Roberta Krzaka, eksperta branży handlu, w czasie Forum Marek Własnych w Kielcach ujawniła kierunki rozwoju branży. Kolejny cykl eksperckich paneli przygotowywany jest na najbliższą edycję Targów Marek Własnych, 22-23 października 2025.
O owocnych rozmowach podczas listopadowego wydarzenia w Targach Kielce mówili przedstawiciele m.in. Eurocash, Społem, Lewiatan, Stokrotka, Dino, Twój Market, SPAR Polska, rumuńskich Comtib i Kathari, izraelskich Big Food Blue and White, katarskich Luxury Beauty. Zaznaczali: „warto było przyjechać”.
Artur Krzeszowiak, Krajowa Grupa Spożywcza, wystawca
- Przedsiębiorstwa Krajowej Grupy Spożywczej już działają w branży marek własnych, więc Targi Marek Własnych w Kielcach są dla nas bardzo wartościowe i trafione. Liczymy na współpracę w kolejnych latach.
Dagmar Urbanova, Ambasada Słowacji w Warszawie, wystawca
- Targi Marek Własnych w Kielcach wyróżniają się na arenie europejskiej charakterem mocno skupionym na rozmowach b2b prowadzących do zawierania kontraktów. Wystawcy ze Słowacji nawiązali wartościowe kontakty.
Shamim Sainulabdeen, Lulu Group International, kupiec
- Targi Marek Własnych w Kielcach są bardzo dobrze zorganizowane. W jeden dzień przeprowadziliśmy kilkadziesiąt owocnych rozmów. Zdecydowanie, wrócimy na kolejną edycję.
Cezary Szyłak, Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten, kupiec
- Terminarz spotkań porządkuje pobyt na targach, przeprowadziliśmy efektywne rozmowny. Mamy nadzieję, że nawiązane kontakty przekujemy w biznes.